Verun

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Startterskit Samsung Galaxy S6 (wireless charger & clear cover)

Beste Leden,

Leuk zo een gratis starterskit van vodafone met de wireless charger en clear cover.

Echter, mijn clear cover heeft zilveren randen en mijn Galaxy is helemaal in het Goud. Dit staat niet mooi!!!
Jammer dat vodafone niet per kleur een kit heeft uitgegeven, maar ik denk dat is weer teveel gevraagd.

DUS! Wie heeft er wel een clear cover met GOUDEN randen en wilt deze met mij ruilen?

Eventueel verkoop ik hem ook. Doe anders een goed bod.

Zou fijn zijn als ik een bijpassend hoesje had.

Oh ja! Het gaat om de GALAXY S6 FLAT.....dus GEEN Edge



8 Reacties 8
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
denk niet dat je er snel 1 zal vinden in het goud aangezien het toestel net uit is al op marktplaats gekeken toevallig ?
en past de clear cover gewoon om je s6 er zijn namelijk gevallen waarbij er een clear cover van de s6 edge zijn geleverd bij de gewonen s6 (heb ik zelf namelijk ook)


Fox

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij heeft Vodafone helemaal niets geleverd van de gratis accessoires en de actiepagina hebben ze al weg gehaald ondanks dat de actie tot 03/05/2015 zou lopen.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
heb je inmidels al wel de klanten service gebeld wat ik je al eerder adviseerde
Verun
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
PatjuhDe cover past helemaal precies op mn S6 hij is op zich wel heel mooi hoor alleen de zilveren details op het goud zijn niet aan te zien.

Refresh my memory aub....klantenservice bellen voor??

FoxWat vervelend!!! Het was voor mij ook onduidelijk hoe de kit te krijgen. Ik lette ook op de actie pagina mr dat was erg vaag. Ik hoorde hier op het forum dat dat in t pakketje meteen werd meegeleverd. gelukkig trof ik deze ook aan in mijn pakketje.


patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
verun klantenservice bellen was bedoeld voor fox om te informeren hoe het nu met zijn starterskit zit ivm pre-order;)

en ik heb mijne zojuist omgeruild voor de goeie in de vodafone winkel 🙂
Fox

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net de klantenservice gebeld en ze kunnen mij nergens mee helpen. Een nieuwe nano sim ( ik kan mijn data nog steeds niet gebruiken aangezien mijn huidige sim niet past ) kon hij mij niet opsturen omdat zijn computer uit viel, dan moest ik maar een omweg nemen naar een Vodafone winkel. Ook over het accessoires pakket kwam hij opeens met een nieuwe voorwaarde ( die niet bij de originele actievoorwaarden staat die ik in handen heb ) en dat ik maar bij de winkel langs moest gaan om te vragen voor mijn accessoires: oftewel je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Over de 'verbeterde actie' die slechts een selectie van de klanten krijgen ( ondanks dat ik al sinds 3 maart 52 euro p/m betaal voor een pre-order die ik pas een aantal dagen geleden heb gehad ) nog maar te zwijgen.

Is dit het type service dat je kan verwachten als jaren lang klant van Vodafone?
Verun
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Wat verschrikkelijk allemaal!!!

Hou alles bij en schrijf het op en stuur het per brief naar ze! of in de winkel!

Had jaren geleden zo iets met mediamarkt en samsung omtrent mn garantie. mediamarkt stuurde me steeds weg! Uitgebreide brief/klacht ingediend en scherm werd kosteloos vervangen!

Hangt ook af wie daar zit he wie je aan de lijn krijgt heb ik idee

En dat gedoe altijd daar waw...dan valt stroom uit dan de pc dan het systeem! En dan ben je een telecom bedrijf en nog ook zogenaamd de beste!



Fox

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je advies Verun.

Tot op heden heb ik diverse Vodafone medewerkers gesproken en allemaal proberen ze onder het verlenen van service uit te komen. Zelfs bij het tonen van bewijs waar letterlijk staat dat ik recht hebt op de actie wordt alles ontkend. Wat ik helemaal frappant vind is dat Vodafone al het bewijs van de hele actie van de website verwijderd en hierbij hun verplichting niet na komt. Dit zijn wanpraktijken die je zou verwachten van een provider zoals T2, niet van Vodafone! Het is dat ik zelf het initiatief heb genomen om de actievoorwaarden op te slaan anders had ik helemaal niets in handen.

De volgende stap zal dan inderdaad een aangetekende klachtenbrief worden naar het Vodafone hoofdkantoor.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic