Inmiddels een maand verder en kan ik nog steeds niet gebruik maken van mijn abonnement. Ik werk zelf in de telecom en ik weet een en ander hoe dit opgelost kan worden maar er word maar niet geluisterd en moet ik maar steeds mijn telefoon aan en-uit doen want schijnbaar helpt dat. Dus niet.
Graag Vodafone, Luister naar mij!
Mijn abonnement heb ik op
4 Januari 2019 bij jullie afgesloten. Ik heb het abonnement ongeveer een maand zonder moeite kunnen gebruiken. Uit het niets midden februari heb ik mijn abonnement niet meer kunnen gebruiken. Ook kon ik niets meer in zien in de app. Meerdere keren hier over gebeld, meerdere cases zijn er aangemaakt en nog steeds is het probleem niet verholpen en weet de medewerker niet wat hij moet doen.
Ik weet het wel!!!!Mijn abonnement ging op
4 Januari 2019 in, onthoud dit even. Een kleine maand later kon ik uit het niets mijn abonnement NIET meer gebruiken. Na een korte onderzoek zie ik in myVodafone account staat dat mijn contract weer in gaat op
3 mei 2019. Mijn Vodafone abonnement kan ik dus niet gebruiken, niemand kan mij bereiken, ik ben niet bereikbaar en kan helemaal niet gebruik maken waar voor ik betaal.
Alsjeblieft Vodafone luister eens naar mij. Verander de datum naar het
oorsponkelijke ingangsdatum; 4 Januari 2019 en laat mij het abonnement weer gebruiken!
Kijk naar de startdatum.