Michel_SSB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Standaard screenprotector Galaxy S4?

Goedenmiddag,

Ik heb een vraagje: is de Samsung Galaxy S4 die Vodafone uitleverd standaard voorzien van een screenprotector?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Michel_SSB ,

Toen ik koos om de Galaxy S4 te nemen opende ik deze achter me bureau (zwarte kleur) en er zat en protector op, haha!
Je kunt deze gewoon gebruiken en het is niet storend voor je scherm of jezelf.

*Ik weet niet hoe dit bij Vodafone dealers zit.*
Michel_SSB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Komt dus vaker voor!

Wou het even voor de zekerheid weten, want die van mij die ik vandaag binnen heb gekregen, zat er dus ook al een screenprotector op (en ook niet het standaard folie met gekleurde opdruk).

Volgens Samsung zelf wordt dit niet gedaan fabriek af, dus moet het door Vodafone gedaan zijn.

Maar wou het even weten, aangezien het ook nog had gekund dat het een refurbished toestel was. Gezien het dus vaker voorkomt, zal ik er maar vanuit gaan dat het stukje vodafone service is (en niet refurbished).

Oja, van mij is ook zwart 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Michel_SSB ,

Haha! Bij sommige toestellen worden inderdaad teksten en pictogrammen geplaatst waardoor de screenprotector niet te gebruiken is.

Dit wordt inderdaad niet door Samsung gedaan zij plaatsen meestal en bedrukte tekst screenprotector die zijn niet te gebruiken. Zeker en stukje service kudos daarvoor.

Zijn we Galaxy S4 maatjes met dezelfde kleur :D!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic