Aurora

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Standaard Pincode Sim Kaart Supersim Abo

Wellicht een vrij stomme vraag, hoewel mijn leraar altijd zei dat deze niet bestaan;) Vanmiddag het super sim abonnement afgesloten, thuis gekomen merk ik dat de sim kaart een pincode vereist en deze is niet 0000. Weet iemand welke code ik moet gebruiken?
5 Reacties 5
N_Perfors

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vraag de PUK even op via 1200 en gebruik die (gewoon 3x verkeerd invoeren).
Als de PUK ook niet werkt moet je even terug naar je verkooppunt om te kijken of je wel de juiste SIM mee hebt gekregen.

Zo niet, dan even een nieuwe sim laten maken, daarmee ook een nieuwe PUK.
Aurora
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reply Nero. Probleem is dat ik de puk niet kan opvragen zonder de sim eerst te unlocken. Online de puk code aanvragen lukt ook niet want dan moet je een smsje ontvangen voor de registratie van je account, wat ook niet gaat met een vergrendelde sim. Zal inderdaad wel de jongens van de winkel even moet bellen maandag.
Bo89

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb je nummerbehoud aangevraagd?
want zo ja, dan is je simkaart niet actief en moet je eerst daar op wachten;)
Aurora
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee nieuw nummer, dus de sim zou actief moeten zijn. Ik ga straks gewoon even bellen, komt vast goed^^
N_Perfors

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reply Nero. Probleem is dat ik de puk niet kan opvragen zonder de sim eerst te unlocken.



Misschien is het al opgelost, misschien niet.
1200 vanuit een vaste lijn of een niet vodafone mobiel is 0654500100. (Zie contact pagina op vodafone.nl)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic