joppie30

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spijt van aankoop S8 en wil heem inruilen

Al voor ik de Samsung S8 in handen had, twijfelde ik of ik toch niet liever de Sony Xperia XZ premium zou bestellen. Omdat ik al in Januari mocht verlengen, maar de Sony nog niet uit was, bleef ik geduldig wachten. Inmiddels wisten meerdere concurrent providers wanneer de Sony te bestellen was, werd ik nog ongeduldiger en nam contact op met de helpdesk (begin april). Aardige man, maar hij kon me niets wijzer maken (ook niet gerust stellen dus)
2 weken later hield ik het niet meer. Ik ben overstag gegaan. Ik heb de Samsung S8 besteld. Nu heb ik die 28 dagen in mijn bezit, maar ik heb zo een spijt. Ik las de voorwaarden en ik had 14 dagen de tijd om te ruilen. Dus die optie is vervlogen.

Mijn vraag is: Wat kan ik doen om zsm mijn samsung s8 (is nog puntgaaf) voor de sony om te ruilen????? Zonder al te veel kosten natuurlijk 😄
5 Reacties 5
Narrock

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
joppie30
Dit gaat bot klinken.
maar ik denk dat je hem toch zou moeten verkopen.
Dit kan via markt plaats maar dan zul je al gauw 100 euro van de aankoop waarde af moeten halen denk ik.
met enige geluk 50.

net als met een auto die je uit een garage rijd na aankoop.

succes zou hem graag van he over nemen
maar ik heb een gouden regel ik betaal nooit meer dan 200 euro voor een mobiel ahahah
dus mij gaat hij helaas voor bij



SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi joppie30,

Het advies van Narrock is inderdaad mogelijk. Als je het toestel binnen 2 weken (14 dagen) retour had gestuurd was er wel een mogelijkheid om van toestel te wisselen mocht je er niet tevreden mee zijn. Ik had graag een Galaxy S8 maar zit voorlopig met een Galaxy S6 ;). Ook de Galaxy S8 is een topper van het toestel!

Of even te kijken of je bij een betrouwbare bron een toestel kunt verkopen tegen een geldbedrag (dit zal wel minder zijn dan de echte waarde van de Galaxy S8).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. De zichttermijn staat op onze website vermeld. Het topic zal daarom binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic