angelique332

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia Z1

op 11-10-2011
zijn we naar de vodafone shop geweest in doetichem
om een abonoment af te sluiten na aan vragen werd gevraagt om 1 cent te pinnen dat hebben we gedaan
er werd daarna echt om nog paieren gevraagt we zijn terug gereden om dat op te halen en dat gebracht hij van de vodafone winkel zo dat toen door faxen we zijn blijven wachten toen zeiden ze tegen dat die was af gekeurd volgende dag werden we gebeld dat was goed gekeurd we zijn toen weer terug gegaan naar de winkel en we moesten toen weer 1 cent pinnen omdat hun de pinbon kwijt waren ze hebben daarna alles veder in orde gemaakt de mederker van vodafone heeft de simkaart er in gedaan en tok me verbazing de folie er af ik zei dat die er op moest blijven hij dat hoort niet en dat maak ik wel uit
ik heb toen klacht ingedient bij vodafone twee later weer gebeld met vodafone het toestel deed niet wat die moest doen iedere keer vast slaan als je beld had of als aan bellen was verbrak die gewoon de verbinding ook werd toestel erg warm ook sloeg die vast en kreeg je hem alleen weer aan door hem hard te risetten dat doe door de aan en uit knop te gelijk met de volume knop in te drukken
al met al moet nu al binnen 30 dagen op gestuurt worden naar dynafix die halen hem op en moet je maximaal 10 dagen geduld hebben je kan of een nieuw toestel krijgen of je andere wordt gemaakt dit probleem had vodafone al veel eerder kunnen op pakken
en niet de klant links laten liggen maar er zijn voor een klant
ik hoop dat fodafone nu wel eens dit probleem snel op pakt

mvg angelique332
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo angelique332, vervelend dat je toestel al zo snel ter reparatie moest. Als ik het goed begrijp is je toestel al opgehaald toch? Dan ga ik ervan uit dat je het ook weer netjes gerepareerd of vervangen terugkrijgt (afhankelijk van of repareren kan). Mocht dat niet binnen de gestelde termijn van 10 werkdagen gebeuren, dan kunnen we uiteraard bekijken waarom dat niet zo is.

Los hiervan, ik hoop dat je me niet brutaal vind, maar mochten we je over 10 dagen nog kunnen helpen, zou je dan in je tekst punten, komma's en hoofdletters willen gebruiken? Als we je bericht iets makkelijker kunnen lezen is het ook makkelijker om je te helpen, en hebben andere gebruikers op het forum misschien ook tips voor je 😉
angelique332
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wordt tot nu van het kastje naar de muur gestuurt .
krijg nergens een andwoord waar ik iets mee kan
ook vodafone kan niks doen

en ik geef niet op heb nog een leentoetsel die niks goed werkt
en ook niet gebelt door feedback speicaal
wat ze gaan doen aan al deze klachten
als klant mag je maar blijven wachten
ik ben het daar niet mee eens vodafone hoort voor haar klanten op te komen
en dus tegen dynafix in te gaan voor klant
zeker omdat stik van de klachten op google
ook van teleplan stik van de klachten dus vodafone kom op
en zorg dat de klanten weer tevreden worden
ik begin inmiddels erg boos kwaad enz te worden

mvg angelique
angelique332
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het toestel van 12 oktober 2013 had verkeerd neer gezet
sorry daar voor
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi angelique, begrijp ik het goed dat je toestel dus wel ter reparatie naar Dynafix is? Ik snap dat het vervelend is om een nieuw toestel zo snel al weer in te moeten leveren ter reparatie, maar een defect vanuit de fabriek is helaas mogelijk. Repareren of omruilen is de correcte oplossing dan toch?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic