JoeriK

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia Z1 Compact Software Update

Goeden dag.
De camera software van mijn Z1 compact loopt af en toe vast. Nu blijkt dat er nieuwe software beschikbaar is volgens http://support.sonymobile.com/us/xperiaz1/software/
Hierin zou iets gefixed zijn met de camera software en ik heb zelf versie 14.4.A.0.108 dus dat leek me een mooie oplossing. Maar het lukt me niet om deze versie te downloaden, naar ik begreep was hij nog niet beschikbaar bij Vodafone? Ik heb het via de software van Sony geprobeerd en via de telefoon zelf.

Wanneer is deze software wel beschikbaar, of is er een andere manier om hem te downloaden?

Met vriendelijke groet,
Joeri
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @JoeriK ,

Je toestel was unbranded zij je (los gekocht in en elektronicazaak bijv)?
Als dit zo is raad ik je aan om met Sony zelf contact op te nemen zij rollen dan de software uit het kan zo zijn dat elke versie van het toestel (in jou geval de Sony Xpera Z1) in verschillende rijen wordt geüpdatet.

Via: http://support.sonymobile.com/nl/xperiaz1compact/contactUs/ kun je en chat starten met en medewerker van Sony zelf. Ik hoop dat zij je de benodigde informatie kunnen vermelden. De chat is tot 18:00 beschikbaar.

Bekijk in context

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @JoeriK ,

Als jij het toestel hebt gekocht in de online Vodafone shop of in de Vodafone winkel is deze branded wat betekent dat updates later zullen instromen dan de stock versie van Sony zelf.
JoeriK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is geen Vodafone Sony, ik heb hem gewoon los gekocht.
Als ik het goed begrijp dan zou ik hem dus gewoon moeten kunnen updaten en heeft Vodafone er niets mee te maken?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dan zou je inderdaad gewoon los kunnen updaten. Dan is je toestel unbranded dan gaan de software updates gewoon van Sony richting je toestel.
JoeriK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga het zo snel mogelijk nog eens testen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @JoeriK ,

Top! Laat je het ons weten of het nog is gelukt? Je kunt updaten via je toestel zelf of via je PC.
JoeriK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben gister avond weer aan het proberen geweest. Maar het is me nog steeds niet gelukt via de download tool van Sony. Deze zegt nog steeds dat mijn land/provider de software schijnbaar niet beschikbaar heeft.
Via 3G wil het ook nog steeds niet.
Een vriend van me heeft exact dezelfde telefoon, maar hij zit bij T-Mobile en hij heeft wel al de nieuwe software voor zijn Xperia kunnen downloaden.

Het begint lichtelijk een beetje irritant te worden, omdat ik met de huidige software tegen problemen aanloop welke in de nieuwe versie opgelost zouden zijn.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @JoeriK ,

Je toestel was unbranded zij je (los gekocht in en elektronicazaak bijv)?
Als dit zo is raad ik je aan om met Sony zelf contact op te nemen zij rollen dan de software uit het kan zo zijn dat elke versie van het toestel (in jou geval de Sony Xpera Z1) in verschillende rijen wordt geüpdatet.

Via: http://support.sonymobile.com/nl/xperiaz1compact/contactUs/ kun je en chat starten met en medewerker van Sony zelf. Ik hoop dat zij je de benodigde informatie kunnen vermelden. De chat is tot 18:00 beschikbaar.
JoeriK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanx, ik ben nu met Sony bezig.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @JoeriK ,

Oki, top! Als er nieuwe informatie is horen we het graag terug en als het zelfs opgelost is ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic