Kardinaal schreef:Reken er maar niet op. Telefonisch kon men(twee verschillende medewerkers) mij beloven dat ik recht had op een hoofdtelefoon maar nu via de facebook wordt er gewoon gezegd: Je hebt pech.
Ik zeg ook niet dat het waarheid is, ik deel alleen hier wat mij gezegd is.. Nu hopen dat ze die woorden nakomen..
MauriceD schreef:Zei zeggen: je hebt pech. Zoek het maar uit.
Hoi Kardinaal, ik heb je bericht even terug gelezen en ik vraag me af of je al eens contact hebt opgenomen met de 24/7 Vodafone Webcrew ? Ik weet zeker dat mijn collega's iets voor je kunnen betekenen. Stuur eens een Twitter of Facebook berichtje. Ze gaan je dan om Vodafone gegevens vragen middels een privebericht. Laat me even of het gelukt is 🙂
Basbus schreef:Hoi Kardinaal, ik wil je antwoord absoluut niet betwisten maar het lijkt me sterk dat mijn directe collega's dit antwoord gegeven hebben ? Kun je aangeven waarom zei zeiden dat je "pech"zou hebben ?MauriceD schreef:Zei zeggen: je hebt pech. Zoek het maar uit.
Hoi Kardinaal, ik heb je bericht even terug gelezen en ik vraag me af of je al eens contact hebt opgenomen met de 24/7 Vodafone Webcrew ? Ik weet zeker dat mijn collega's iets voor je kunnen betekenen. Stuur eens een Twitter of Facebook berichtje. Ze gaan je dan om Vodafone gegevens vragen middels een privebericht. Laat me even of het gelukt is 🙂
Basbus schreef:Dit betekend dat je verdere informatie krijgt via een Private Message op Facebook 🙂 Heb je dit ook gedaan ?
- Edit: wellicht kunnen we dit over via PM bespreken.
Basbus schreef:Ik heb het voor je nagekeken en na kort overleg moet ik helaas melden dat je geen aanspraak maakt op een headset, ondanks eerdere toezeggingen door collega's van de telefonische klantenservice.
Ha! Dat is handig om te weten ;). Klantnummer 356570659, Postcode 2312ED.
Korte samenvatting van het verhaal: Tijdens bestellen (verlengen contract, middag 18-feb) heb ik contact gehad met de verkoopafdeling. Er is toen gezegd dat ik via internet moest bestellen en dat er nog lang niet genoeg pre-order waren dus dat ik gewoon een headphone kreeg. Gelijk besteld natuurlijk maar nergens bericht over de headphones. Week later telefonisch navraag gedaan en toen is mij (door drie verschillende medewerkers) verteld dat ik recht op de headphones heb en dat ik een voucher krijg toegestuurt of iets waarmee ik de headphones op sony.nl kan aanvragen.
Nu wordt via de facebook chat verteld dat ik geen headphones zal ontvangen. Verder kunnen ze niets doen en moet ik maar per post een klachtenbrief sturen.
MauriceD schreef:Ik heb het voor je nagekeken en na kort overleg moet ik helaas melden dat je geen aanspraak maakt op een headset, ondanks eerdere toezeggingen door collega's van de telefonische klantenservice.U begrijpt dat ik hier natuurlijk geen genoegen mee neem?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.