Martyna

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Software versie Samsung Galaxy S3. Geen update meer gehad na 4.3

Hallo allemaal
vraag?
heeft er iemand een software update gehad?
m'n laatste software update was 4.3 maar heeft iemand al hogere software nummer om maar zo ff te zeggen. en ik vind dat m'n toestel erg sloom is,terwijl ik alles op m'n sd kaart heb staan? en krijg iedere keer een blauwe scherm of toestel vertraagd met scherm aan gaat???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Martyna ,

Mocht er en update beschikbar zijn kun je dit checken via Samsung Kies of OTA (Instellingen > Over het toestel > Software update).
Als je en Vodafone branded toestel hebt zul je dus net wat later updates ontvangen omdat er ook extra software van Vodafone zelf erbij komt.

Er zijn allemaal geruchten over de Galaxy SIII update maar tot nu toe zul je het echter moeten doen met 4.3
Of Samsung kiest om de Galaxy SIII op Android L te laten draaien is super uber klein...

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Martyna ,

Mocht er en update beschikbar zijn kun je dit checken via Samsung Kies of OTA (Instellingen > Over het toestel > Software update).
Als je en Vodafone branded toestel hebt zul je dus net wat later updates ontvangen omdat er ook extra software van Vodafone zelf erbij komt.

Er zijn allemaal geruchten over de Galaxy SIII update maar tot nu toe zul je het echter moeten doen met 4.3
Of Samsung kiest om de Galaxy SIII op Android L te laten draaien is super uber klein...
Martyna
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt!!
klopt houd het ook zo in de gaten,
maar mssn toch update was war hoger is van cijfer om zo ff te noemen!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Geen dank en houd het in de gaten zou ik zeggen!
Fijne avond.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic