Liesl1978

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Software Update iOS 13.5.1

Het downloaden van iOS 13.5.1 op m’n IPhone lukt niet! Ik heb genoeg ruimte vrij …….hebben nog meer mensen dit probleem ondervonden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Heb je dit gedaan?
 

Aanrader bij iOS installatieproblemen: gebruik iTunes

Heb je moeite om een iOS-update te installeren via de Over The Air-procedure, dan kan het vaak helpen om dit via iTunes op de desktop te doen.

  1. Sluit je toestel aan op de computer en start iTunes.
  2. Ga naar je toestel en druk op Zoek naar update.
  3. Daarna kun je de update downloaden en updaten. Uiteraard zal dit ook wat langer duren als je dit op donderdagavond 19 september doet, als iedereen bezig is met updaten.

Tip! Gebruik Shift+Update tijdens het updaten via iTunes om te zorgen dat je geen data verliest.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Liesl1978 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Of meer mensen hier last van hebben is natuurlijk niet van belang. Het moet bij jou goed werken en daar gaan we dan ook naar toe werken, hoop ik. Ik werk niet voor Apple en/of Vodafone maar ik wil je wel proberen te helpen.

Je hebt in ieder geval minimaal een iPhone 6s nodig om deze te kunnen installeren. En nu kan ik het wiel wel opnieuw uitvinden maar ik heb een mooie pagina gevonden die je kan helpen om dit op te lossen. Kijk maar eens op deze pagina: https://www.iculture.nl/gids/ios-installatieproblemen/

Met deze pagina moet het je lukken. Probeer het maar en laat nog even weten of het is gelukt.

Liesl1978
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor uw informatie en de genomen moeite! 

Helaas lukt het nog steeds niet!

Ik heb een iPhone 8 en voldoende ruimte.

Ik heb zojuist m’n MacBook Air geuploaded en dat heeft helaas niet geholpen……..

Als ik druk op installeer dan lijkt het net of hij begint met installeren (rond draaiend sterretje) maar na paar sec houdt dit alweer op en gebeurt er niks meer….…

 

Wie weet waar dit aan kan liggen?

Het gaat om installeren / updaten van;

iOS 13,5,1

Apple Inc.

2,17 GB

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Heb je dit gedaan?
 

Aanrader bij iOS installatieproblemen: gebruik iTunes

Heb je moeite om een iOS-update te installeren via de Over The Air-procedure, dan kan het vaak helpen om dit via iTunes op de desktop te doen.

  1. Sluit je toestel aan op de computer en start iTunes.
  2. Ga naar je toestel en druk op Zoek naar update.
  3. Daarna kun je de update downloaden en updaten. Uiteraard zal dit ook wat langer duren als je dit op donderdagavond 19 september doet, als iedereen bezig is met updaten.

Tip! Gebruik Shift+Update tijdens het updaten via iTunes om te zorgen dat je geen data verliest.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Gelukt, @Liesl1978 ? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic