ysmeets

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Software Nokia

Ik weet niet zeker of deze vraag hier hoort maar ik hoop toch een antwoord te vinden.
 
Onlangs heb ik een nieuwe Nokia E7 aangeschaft (uiteraard met Vodafone). Het is een prima telefoontje en doet alles wat ik belangrijk vind. Hiervoor had ik een Nokia N900, voor deze telefoon heb ik Nokia PC Suite geinstalleerd op mijn laptop (MSI laptop met windows 7 64 bit). Dit werkte allemaal prima.
 
Nu ik de nieuwe N7 heb wil ik over op de nieuwe Nokia Suite of de Nokia Ovi suite. Ik kan beide programma's downloaden en installeren, dit is geen probleem. Echter als ik het programma start krijg ik na een aantal seconden de melding "Programma werkt niet" er wordt een oplossing gezocht maar natuurlijk niet gevonden. Het programma sluit af en ik kan er niets meer mee.
 
Ik heb Nokia Suite en Nokia Ovi suite diverse malen verwijderd en geinstalleerd maar t probleem blijft bestaan. Bij de oude Nokia PC suite heb ik geen problemen. Ik heb deze vraag al naar Nokia gestuurd maar ik krijg geen antwoord. 
 
Hopelijk kan iemand mij helpen.
6 Reacties 6
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Ysmeets,

Krijg je ook nog een andere foutmelding? of alleen het programma werkt niet?

Heb je beide programma's te gelijkertijd geinstalleerd?

neem dan ook aan dat je het programma van de website bij nokia download.

Groetjes,
Roy
ysmeets
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik krijg alleen deze foutmelding. Ik doe waarschijnlijk iets fout met installeren, weet alleen niet wat.
Ik heb nokia PC suite verwijderd en toen ovi suite geinstalleerd en dat werkte ook niet. Hetzelfde geprobeerd met nokia suite, ik krijg steeds dezelfde melding.
 
Ik heb het programma uiteraanrd bij nokia zelf gedowload.
 
groet Yannick
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey,

Tussen de deinstallatie en installatie van het programma wel nog een herstart gedaan van je computer?
ysmeets
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb wel na de installatie opnieuw opgestart zou dit verschil maken als ik het tussendoor doe?
ik heb daar bij andere software nooit last van gehad.
ysmeets
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas tussendoor opnieuw opstarten werkt ook niet. Het duurde echter wel langer voor het programma ging afsluiten.
Het starte met het synchroniseren van de telefoon en de laptop, toen gin het fout.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Hey,

Na lang zoeken heb ik op de nokia website gevonden dat het programma wel ondersteund is voor windows 7 64bit.

Mijn vermoeden blijft bestaan dat het ergens in de laptop zelf verkeerd gaat, dan dat het aan het programma ligt.

heb je het systeem al eens gecontroleerd op virussen en malware of spyware?

dit kan eenvoudig weg al gedaan worden met simpele freeware programma's zoals tuneup utilities of hitman pro.

Groetjes,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic