Ook hier last van deze ongewenste smsberichten over een abonnement op de dienst van giga game.
Op het moment dat 'de dienst' volgens payinfo geactiveerd is was ik nota bene aan het rijden naar aan afspraak.
In dit geval betreft het ook nog eens een zakelijk abonnement waar geen additionele apps op worden geïnstalleerd en of voor bezoeken van sites op internet wordt gebruikt.
Vanmorgen telefonisch contact gehad met Vodafone en 'abonnement' op giga game is stopgezet. Via formulier ook verzoek tot uitzoeken/stopzetten en teruggave kosten gedaan. Op dit moment zijn namelijk al onterecht kosten geboekt op mijn telefoonnummer.
De medewerker aan de lijn gaf aan inderdaad al meerdere mensen aan de lijn gehad te hebben met vergelijkbare klachten (volgens mij
Smuey ) want hij refereerde aan een persoon die telefoon hele dag in broekzak had
🙂Ik ga er vanuit dat het op afdoende wijze opgelost wordt, maar is wel iets om in de gaten te houden. Bizar hoe het mogelijk is dat, zonder een bevestiging, zomaar een dienst geactiveerd kan worden voor je mobiele nummer.
We wachten af.
Tenslotte; ook ik ontving na melding via formulier bericht dat zaak gesloten is. Wederom nagebeld en telefonisch werd aangegeven dat er binnen twee weken een bericht per mail volgt. Wellicht voor Vodafone een goed idee om deze meldingen anders in te richten, nu lijkt het alsof er niets mee gedaan wordt.