Hallo Elo, Vodafone en andere leden,
Sinds een aantal maanden heb ik hetzelfde probleem en ben benieuwd of jij al een oplossing hebt gevonden. Het is heel erg vervelend dat je (ineens) geen enkele melding (meer) krijgt als iemand je heeft geprobeerd te bellen. Zorgt ook voor misverstanden (jij denkt bijv. dat iemand je niet heeft teruggebeld terwijl dit wel zo is!). Contact met de klantenservice en jullie winkel heeft tot nu toe geen goede oplossing opgeleverd. Ik kreeg de tip wisselgesprek aan te zetten maar dat wil ik eigenlijk niet en had ik eerder ook nooit. Heel veel op internet gevonden opties ook al geprobeerd (geforceerd herstarten, niet storen aan/uit, vm aan/uit, 4G uit, nieuwe simkaart, (netwerk)instellingen herstellen). Het enige wat me nu nog rest is de hele telefoon leeghalen, en dan als nieuwe telefoon weer instellen (tip van Apple). De tip was ook voordat je je reservekopie terugzet, het eerst te testen, dit kan wellicht verduidelijken waar het probleem zit. Maar geen garantie, het is niemand duidelijk waar het probleem precies zit (overgang naar 4G?). Ik wil erg graag een oplossing voor dit probleem! Het zal toch niet nodig zijn om over te stappen naar een andere provider? Alvast bedankt voor jullie reacties!