Hoi
Spookje27 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Er loopt namelijk al een vergelijkbaar topic op
https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/health-academy-295916. Misschien kan je het beste daar even kijken.
Je kunt de volgende stappen doorlopen betreft sms en contentdiensten:
Via www.payinfo.nl kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten en kan de contentdienst stop gezet worden.
Daarnaast kun je contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone om bij Vodafone in de systemen een blokkade te zetten op betalen van contentkosten via de factuur.
Het kan altijd aangekaart worden via mail. Vodafone kijkt graag met je mee hiervoor! Meer hierover lees je ook in dit
topic.
Ik heb zelf ook een stuk geschreven, misschien kunnen we met z'n alle op 1 topic alle meldingen plaatsen. Waarschijnlijk leest Vodafone deze dan ook en kunnen ze daar iets aan gaan doen?
https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/videofun-health-academy-en-betaal-smsj-es-abonnementen-296...