bassiedude

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms Komt Soms Niet Binnen Op Htc Magic

Sinds enkele maanden heb ik mijn ouderwetse Nokia vervangen door een HTC Magic white... Hij bevalt echt uitstekend, op 1 ding na. En dat is dat sommige smsjes die naar mij verstuurd worden nooit aankomen. De verzender krijgt echter wel een ontvangstbevestiging. Zeer apart.Is het mogelijkerwijs bekend dat dit type toestel soms binnenkomende sms niet goed verwerkt, maar wel terugkoppelt naar de centrale dat de sms is aangekomen? De sms komt nooit aan, ook niet dagen later of zo, gewoon niet. Lost in space. Is nu al paar keer gebeurd, terwijl de verzender een ontvangstbevestiging kreeg. Dit betekent dat er in elk geval iets mis gaat met de manier hoe een ontvangstbevestiging tot stand komt. Wellicht komt de sms wel binnen, maar blijft deze onzichtbaar door een bug?Iemand anders die dit is opgevallen? Mijn zusje heeft dezelfde telefoon, en ook zij heeft dit recent meegemaakt, toen met berichtjes van Noorse familie. Allen kregen een ontv. bevest., terwijl de sms nooit binnengekomen zijn, ook niet later...Help zou gewaardeerd worden, wellicht kan iemand van Vodafone aangeven of dit vaker voorkomt, wat een ontvangstbevestiging eigenlijk inhoudt en hoe deze tot stand komt.Bedankt!
2 Reacties 2
bassiedude
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijkt een probleem te zijn dat sowieso bekend is bij andere HTC modellen. Alleen of er een update komt? Vind ik erg slechte zaak dat dit niet snel wordt aangepakt, want smsen is toch het minste wat een telefoon moet kunnen. De smsjes komen wel binnen in de telefoon, vandaar de ontvangstbevestiging, maar worden niet doorgestuurd naar de sms applicatie. Daardoor krijg je geen waarschuwing van een inkomend bericht en zie je het bericht ook niet in je inbox staan en is het dus lost in space. Kan iemand van Vodafone bevestigen dat dit probleem ook bekend is voor HTC Magic Vodafone en dat HTC erop aan gesproken zal worden hieraan iets te doen? Dit is namelijk niet echt een bug die je kunt tolereren volgens mij.Mvg,Sebastiaan
Ramslam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik ook af en toe bij m'n Desire. Dacht dat t toeval was of aan de verzender lag, maar blijkbaar ligt t probleem bij de HTC......
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic