Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,317Oplossingen
  • 1,786Discussies
  • 84.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Email Instellingen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een simlockvrije Iphone, first generation. Ik heb thuis een internet abonnement bij vodafone (vodafonevast). Nu (nou ja ik probeer het al 2 jaar) wil ik graag mijn email van vodafone ook op mij...

De Letter R En Het Cijfer 0-Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Op mijn H1 werken na de update de letter R en het cijfer 0 niet meer.Als ik nu een sms of email wil schrijven via Toetsenbord waarin de letter R zit dan geeft deze een Q. En als ik op de Q druk dan kr...

Geen Verbinding Met Internet Alleen-lezen Onopgelost

hai,ik heb alles ingesteld (en ken de instellingen onderhand uit mijn hoofd)maar iedere keer als ik verbinding wil maken met de vodafone homepage krijg ik het bericht dat dit niet kan omdat ik niet ge...

Htc Hd2+Vodafone = Reboot Met Streaming Video? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort gelukkig eigenaar van een HTC HD2, na wat getweak werkt dit toestel op bijna alle vlakken zoals ik dat wil, lekker vlot stabiel etc.Alleen heb ik vandaag gemerkt toen ik voor het eerst wat ...

Mms Met Android Alleen-lezen Onopgelost

Dag allemaal,Onlangs heb ik een HTC legend gekocht, deze heeft een Android besturingssysteem met uiteraard een Vodafone abonnement. Echter heeft de telefoonwinkel (Phonehouse) van alles geprobeerd om ...

Nieuwe Software: E-Mail Verbeterd En Nieuwe Features Alleen-lezen Onopgelost

Voor de Samsung H1 en M1 is vanaf vandaag de nieuwe software beschikbaar. Deze update (1.2 / BUJC1) is een grote stap voorwaarts en verbetert de gebruikservaring, waaronder e-mail. Daarnaast bevat de ...

Htc Desire Alleen-lezen Onopgelost

kan iemand mij vertellen wanneer vodafone de htc desire op voorraad heeft? orderstatus online volgen werkt nl niet

Sms Nsm Problemen Alleen-lezen Onopgelost

hoi allemaalik heb een htc hd2 als ik smsjes verstuur gaan deze soms naar een willekeurerig contact in mijn in box dat is wel vervelendook msn is een drama kan geen verbinding maken moet eerst weer re...

Samsung 360 Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal ik zit er pas vandaag op op dit forum en het bevalt me wel.maar even iets over de samsung 360, ik heb nog nooit zo,n slecht toestel gehad als dat. kan misshien aan mij liggen heb nameli...

Google Sync Alleen-lezen Onopgelost

Wie heeft ervaring met het instellen van de Google Sync met de E90?

Van Prepaid Naar Abo ( Ultratouch ) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Mijn nieuwe mobiel is binnengekomen, de samsung ultratouch. Ik heb voor nummerbehoud gekozen, dit nummer was eerst van mij oude prepaid telefoon.Nu stop ik de simkaart in de nieuwe tele...

Alleen Wifi S.v.p. Alleen-lezen Onopgelost

Al jaren heb ik een probleem met mobiel internet dat ik wel heel graag opgelost wil hebben. Als ik met mijn telefoon Wifi aanzet om via een router thuis te kunnen internetten, wordt toch steeds terugg...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen