JayL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smartphone World Bundel SMS Misleidend (?)

Na een leuke vakantie in Thailand net de telefoonrekening binnengekregen: 49.80 voor Dataverkeer in het buitenland. Om precies te zijn 6,590 MB verbruikt. Dit heb ik gedaan naar aanleiding van de volgende sms die ik kreeg:

Welkom in Thailand. We geven je graag informatie over de tarieven die hier gelden (in euro). Bellen kost 1,98 p/m, gebeld worden 1,52 p/m, SMS versturen 0,56, SMS ontvangen gratis. U maakt gebruik van Smartphone World Bundel: per maand krijgt u 50 MB die u in Nederland en ook in dit land kunt gebruiken. Er geldt een buitenbundeltarief van 6,05 euro per MB. Voor dataverbruik in het buitenland geldt een maximum van 60,50 euro per maand, tenzij je de datalimiet gewijzigd hebt. Daarna ben je automatisch geblokkeerd voor internetgebruik in het buitenland voor de rest van de maand. Voor het wijzigen van de datalimiet of meer informatie kijk op http://m.vodafone.nl/dataroaming. Prettig verblijf gewenst, Vodafone.

Mijn databundel was niet op, dus het lijkt toch echt alsof ik 50mb in het buitenland mocht gebruiken, nietwaar? Toch een dikke rekening kado gekregen.

Wie snapt dit en kan mij helpen wat ik hiertegen kan doen??

Bedankt,

Jeroen
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @JayL

Was de Smartphone World bundel wel geactiveerd? Deze zou dan bij je BloX en Voordeelbundels moeten staan. Deze voordeelbundel kost trouwens €25 en loopt mee tot einde van je contract. Dus als hij nooit aangestaan heeft dan neem ik aan dat het een fout in de sms is. Als hij wel aangestaan heeft dan denk ik dat er iets fout gegaan is met de berekening van je BloX. Je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice hierover. Dan kan dit nagekeken worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic