Die lijst wordt toch langzaam geüpdate.
De Nexus 5 staat er nog steeds niet op terwijl de Samsung Galaxy S5 er wel op staat.
Ik weet toevallig dat de Nexus 5 niet door Vodafone wordt verkocht, bij vele mensen kan dit toch anders overkomen als ze jouw post zien aangezien je niks over Vodafone-branded telefoons (of op z'n minst de Vodafone Updates app) zegt.
Tegenwoordig staat het wel op de pagina zelf meerdere keren vermeld, maar weet wel dat mensen vaak A lezen en B negeren.
En om op B te komen, klikken de Googelaars eerst op de link in A.
Zo is de Nexus 5 een NFC toestel (zelfs de eerste NFC toestel met een ingebouwde "Tap & Pay" optie in de settings), ze lezen op A "NFC simkaart en NFC toestel nodig" en denken "COOL! Dat heb ik allemaal!", klikken op B met de hoop dat ze de app daar kunnen vinden. Dan vinden ze de lijst en denken "WAT?! MAAR MIJN TOESTEL IS ECHT NFC EN HIJ STAAT ER NIET TUSSEN?!". En desondanks dat er op B duidelijk staat dat je Vodafone Updates ook nodig hebt, lezen ze dit vaak later of helemaal niet, omdat op A er niks over wordt gezegd.
Gewoon een tip voor de volgende keer.
Geen zorgen als je dit nog niet wist, zoveel mensen weten niet voor 100% hoe een mens echt werkt.