s-dorrhetnet-nl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart 4 max synchroniseren met pc.

Smart 4 max synchroniseren met pc.
Hoe kan ik de agenda en de contacten van mijn Smart 4 max synchroniseren met de pc?
Ik gebruik op de pc Outlook met een hetnet.nl account.

Ook het overzetten van afbeeldingen en foto's blijft een probleem.

wie kan mij met bovenstaande vragen helpen?

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Voor de foto's, afbeeldingen etc kun je dropbox gebruiken. Deze zet je op de telefoon en op de pc. In de app op de telefoon kun je foto's uploaden (dit doet dropbox tevens automatisch mits je het aanvinkt als er nieuwe foto's gemaakt worden) en op de pc kun je ze dan bekijken. Kleine tip: zet de optie alleen over Wi-Fi aan. Scheelt weer data 😉

Kun je de agenda op je telefoon niet koppelen aan je email adres. Ik heb dit bijvoorbeeld met mijn google account ook.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
s-dorrhetnet-nl is het nog gelukt met de tips van steven-?
s-dorrhetnet-nl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afbeeldingen via de dropbox ken ik wel, maar het moet toch mogelijk zijn om ze direct op mijn pc te zetten. Via kabel of wifi!

Het idee om de mail aan de agenda te koppelen werkt als je een google account hebt. Ik werk met outlook...
Ook hier moet het toch mogelijk zijn om via kabel of wifi die 2 agenda's en contactpersonen te synchroniseren.
Anonymous
Niet van toepassing
Betreft de mail raad ik je de volgende link aan en daar de stappen te doorlopen: http://handleidingen.vodafone.nl/web/vodafone-smart-4-max/basisfuncties/e-mail/de-telefoon-instellen...
Let op bij de uitgaande mail kunt u de gebruikersnaam van my vodafone invullen en het wachtwoord is het wachtwoord van my vodafone. Tevens in de instellingen van het mail account kunt u aangeven dat de agenda ook moet worden gesynchroniseerd.
Betreft foto's en bestanden overzetten: http://handleidingen.vodafone.nl/web/vodafone-smart-4-max/het-toestel-aanpassen/verbinding-tussen-te...

Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
s-dorrhetnet-nl,

Ik ben benieuwd of het uiteindelijk gelukt is. Laat je ons wat weten?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic