Ed68

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Slechtere ontvangst met iPhone 4s dan met iPhone 5

Ik heb sinds kort een Vodafone Red2 Essential E abonnement met een Iphone 5s en duo sim afgesloten.
Had nog een goede Iphone 4s die ik wilde gaan gebruiken voor het werk en de 5s privé.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan, mijn 5s heeft perfecte ontvangst 5 bolletjes maar mijn 4s maar 2, kan dit komen dat een Iphone 4s niet goed werkt met het Vodafone Red2 Essential E abonnement?
2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi@Ed68,
Eerlijk gezegd heb ik hier nog niet bij stil gestaan. Zijn er andere forum gebruikers die dit verschil ook merken?

ps: Ik heb hier een apart topic van gemaakt, zodat het voor iedereen gemakkelijk te vinden is.
Ed68
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi @AstridG
Dank je, op zo'n manier kun je er wel beter achter komen of dit een meer voorkomend probleem is.
Bij mij was het heel gek, toestellen naast elkaar de 5s aan goed bereik, toestel uitgeschakeld de 4s aan even een beetje bereik en gelijk de melding geen service.
Kan natuurlijk goed zijn dat het aan het toestel ligt maar dat hoor ik over een paar dagen als die terug is van reparatie en laat het dan gelijk weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic