Patrickt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte verbinding en nu geen whatsapp.

Hallo.
ik heb al een paar keer contact gehad via de berichten service van feestboek maar kom er niet helemaal uit dus vandaar deze poging.

Mijn verbinding als ik bel is vaak heel erg slecht. Vaak is de tegenpartij niet te verstaan en na 1 of 2x terug bellen lukt het gesprek dan redelijk.

Nu is mijn geadviseerd om mijn simkaart opnieuw te registreren.
Dit heb ik meermaals geprobeerd en heeft geen resultaat gehad.
Als ik de storings check wil doen lukt dit ook biet aangezien jullie het account van mijn vrouw aan die van.mij hebben gekoppeld. Mijn vrouw krijgt steeds de melding dat de pagina ofline is.
Ik.krijg steeds de melding met registreren dat het gelding leuk is dat ik als een account heb en moet ik loggen met mij gegevens. Maar die heb ik niet want ik heb nog nooit de registratie kunnen doen omdat hij dat weigert te doen omdat het via het account van mijn vrouw moet.

Ondertussen wordt ik wel redelijk Vodafone moe.
Ik heb het nu 3 maanden en zelfs met het abonnement aanvragen liep het tot 4 keer mis.
Kan dit opgelost worden of kan ik anders mijn abonnement opzeggen?
Aan jullie toewijding om te helpen ligt het niet maar het netwerk is gewoon slecht.
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml voor het te laten onderzoeken.

Patrickt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De genoemde stappen heb ik al.door gevoerd.

Alleen het andere toestel niet. Het is een privé abonnement maar ik gebruik hem zakelijk maar dat doet er dan niet toe..
Het enige wat ik nog kan proberen is de simkaart in een andere mobiel te doen...
Maar de telefoon is een S6 waarmee ik op het telfort netwerk altijd goede verbinding had.. Dus ik denk dat het dan toch de simkaart niet goed werkt.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je toch echt aan om een kruistest en een simwissel uit te voeren om te zien waaraan het ligt
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Patrickt , heb je het advies van Steven- nog geprobeerd?

Spelen de problemen die je ervaart op bepaalde locaties of heb je deze problemen overal? Mochten de problemen overal spelen dan ligt het probleem inderdaad bij het toestel of de simkaart.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Patrickt,

Ik zie dat we niks meer van je vernomen hebben. Mocht het probleem toch nog spelen, wil je ons dan nog antwoord geven op de gestelde vragen? Mochten we binnen twee dagen niets van je vernemen, zullen we het topic sluiten.
Patrickt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Kyra. Ik ben ik het buitenland geweest dus ik ben nog niet naar de Vodafone winkel geweest. Zaterdag moet ik hier een gaatje voor vinden..
als het is opgelost of niet zal ik het hier plaatsen????
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al een update voor ons
Patrickt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee sorry ik kom er niet aan toe.
Haal het onderwerp maar weg.
Als het gelukt od niet is zal ik het nog wel melden. In iedergeval bedankt voor de informatie en hulp
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic