Mich1972

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte service

Geachte,

 

Door omstandigheden ben ik de 2 maanden geleden werkloos geworden en had daardoor problemen met nota betalen via incasso en ontbrekend saldo ,deze werden wel uiteindelijk betaald.Nu heb ik toch gevraagd om een betalingsregeling te treffen voor 1 openstaande nota van eur 66 en krijg ik op antwoord dat het niet kan omdat de voorgaande bedragen niet worden geïncasseerd en dat ik te laat was met betalen.Misschien dat men daarom een beroep doet op jullie voor deze keer? Echt zeer on klantvriendelijk  en dan hou ik het netjes op deze pagina,wat een zeer slechte service.Nu is het goede nieuws dat we weer aan het werk zijn en dat het vanaf volgende maand weer goed gaat met inkomen maar ik ben blij dat mijn abonnement per de 14 nov eindigt bij jullie.ik zal Vodafone zeer zeker niet aanprijzen bij anderen en volgende keer de overstap niet maken meer naar jullie.

 

dit gezegd hebbende, de nota is betaald!

 

Mich1972

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Mich1972, goedemorgen en welkom hier. 

Allereerst gefeliciteerd met het vinden van een nieuwe baan. Dat zal vast en zeker weer voor rust zorgen op financieel gebied. Ik kan mij wel goed voorstellen dat je een nare nasmaak hebt over gehouden aan het eerdere contact. Je vraagt natuurlijk niet voor niets een betalingsregeling aan. Ik zal deze feedback dan ook zeker intern delen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic