kouwie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte netwerkdekking

Beste,

sinds het afgelopen jaar kan ik binnenshuis amper meer bellen of gebeld worden. Dit heb ik niet alleen maar ook mijn zoon en iedereen die hier met een Vodafone abbo over de vloer komt. Ik woon hier reeds 15 jaar en voor Vodafone nog Libertel klant (is overgenomen). Sinds afgelopen jaar zijn dus de problemen begonnen, ik kan vaak niet bellen of ik word gebeld en krijg dan te horen ‘het nummer dat u geprobeerd heeft te bellen wordt nu niet opgenomen’.
Uiteraard aangemeld bij Vodafone alleen daar loop ik nu dus vast.

Ik heb van de netwerkafdeling een keurige standaardmail ontvangen dat waarschijnlijk de infrastructuur is veranderd bij mij in de omgeving want de gemeten dekking is goed. Wat ik zou kunnen proberen is WiFi-bellen. Dat had ik uiteraard al geprobeerd maar icm Ziggo werkt dat helemaal niet goed, valt alsnog continu weg.

Onderstaande reeds geprobeerd:
Wifi-bellen
vervangen router + modem
nieuwe toetellen aangeschaft
nieuwe simkaarten
4g uitgeschakeld

Niets van bovenstaande heeft mogen helpen.
En nu zegt Vodafone, sorry maar wij kunnen je verder niet helpen. Dus ik heb ongeveer 14 jaar dit probleem niet gehad, en ineens is het dan maar mijn probleem.

ik hoop dat iemand nog een oplossing heeft die ik nog zou kunnen proberen?


3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
kouwie, wat lastig dat het bereik minder is geworden. Ik lees dat je bellen via wifi al hebt geprobeerd maar dat dit niet heeft geholpen. Wat is daarbij precies misgegaan? Bellen via wifi is namelijk dé oplossing voor dergelijke problemen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi kouwie,

Heb je een update voor ons? Wellicht kunnen we je nog ergens mee helpen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic