Beste,
sinds het afgelopen jaar kan ik binnenshuis amper meer bellen of gebeld worden. Dit heb ik niet alleen maar ook mijn zoon en iedereen die hier met een Vodafone abbo over de vloer komt. Ik woon hier reeds 15 jaar en voor Vodafone nog Libertel klant (is overgenomen). Sinds afgelopen jaar zijn dus de problemen begonnen, ik kan vaak niet bellen of ik word gebeld en krijg dan te horen ‘het nummer dat u geprobeerd heeft te bellen wordt nu niet opgenomen’.
Uiteraard aangemeld bij Vodafone alleen daar loop ik nu dus vast.
Ik heb van de netwerkafdeling een keurige standaardmail ontvangen dat waarschijnlijk de infrastructuur is veranderd bij mij in de omgeving want de gemeten dekking is goed. Wat ik zou kunnen proberen is WiFi-bellen. Dat had ik uiteraard al geprobeerd maar icm Ziggo werkt dat helemaal niet goed, valt alsnog continu weg.
Onderstaande reeds geprobeerd:
Wifi-bellen
vervangen router + modem
nieuwe toetellen aangeschaft
nieuwe simkaarten
4g uitgeschakeld
Niets van bovenstaande heeft mogen helpen.
En nu zegt Vodafone, sorry maar wij kunnen je verder niet helpen. Dus ik heb ongeveer 14 jaar dit probleem niet gehad, en ineens is het dan maar mijn probleem.
ik hoop dat iemand nog een oplossing heeft die ik nog zou kunnen proberen?