Fijn dat het probleem nu al bij het management bekend is. Het is namelijk ook al ruime tijd bij mijn management bekend en die vinden het erg lastig en ingewikkeld dat ik erg slecht bereikbaar ben op een medium waarmee ik, en dus ook het bedrijf/management geld moet verdienen. Wat met name hardnekkig is, is het gebrek aan enige vorm van empathie voor alle vf gebruikers hier in de regio. Kennelijk is de uitrol van 4g in de randstad minder ingewikkeld dan het in stand houden van een normale 2g verbinding waardoor bijvoorbeeld mensen hier hun OV chip niet kunnen opladen. Kwestie van prioriteiten volgens mij. Inmiddels zijn we met een dusdanig aantal probleemgevallen dat we een vuist kunnen maken richting officiële instanties. Het duurt nu echt te lang en is niet verkoopbaar in een tijd waarin bij grote evenementen opeens wel bijgeschaafd kan worden, andere providers wel in staat zijn hier een fatsoenlijke 2G EN 3G verbinding neer te leggen en waarin volop geadverteerd wordt met hoe fantastisch jullie 4g wel niet is. VodaFone, pak je verantwoordelijkheid en kom met een heel snelle oplossing en compensatie,