Het is allemaal te schandalig voor woorden! Inmiddels 2 klachten per mail ingediend en nog steeds geen reactie, wat nou hoge prioriteit ?!! Van de week gebeld met vodafone klantenservice , eerst 7 min in de wacht daarna een medewerker aan de lijn die het dossier erbij gaat zoeken, lijn verbroken ! Opnieuw gebeld , volgens de computer gemiddelde wachttijd 5 minuten. Sta ik 11 !!! minuten in de wacht! Heb ik eindelijk een medewerker aan de lijn, zet zij mij 16, ja u leest het goed, 16 minuten in de wacht om het dossier te bekijken!!! Wat een enorme ramp dat vodafone. En de arrogantie hebben om niet vlot te reageren op je klachtenmails! Vodafone , los NU! de problemen op en kom met een fatsoenlijke compensatie!!! Vandaag ook even met de klantenservice van KPN gebeld, binnen 30 sec een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn. Daar kan vodafone nog eens een voorbeeld aan nemen! Terwijl ik dit typ zie ik weer het treurige bericht in mijn telefoon ; GEEN SERVICE!!!!!!!
VODAFONE NU ACTIE !!!!!