Hallo,
Blij hier te lezen dat er dus eindelijk aan gewerkt lijkt te worden. Ook ik woon in dit postcodegebied (3956EN) en de dekking van Vodafone is al langer niet de allerbeste hier. Niet op gebied van telefonie, maar ook niet op gebied van mobiel internet. In het centrum is helemaal nauwelijks dekking! Nu ben ik al jaren tevreden klant van Vodafone (ik woon hier pas 2 jaar) en met name ook ivm de service die ik tot nog toe mocht ervaren. In de overtuiging dat de dekking van Vodafone hier toch ook wel snel verbetert, probeer ik KPN klanten in mijn directe omgeving (en vaak ontevreden over hun service) er toe te bewegen Vodafone eens te bekijken als alternatief.
Maar nu ik zelf merk dat de dekking hier almaar beroerder wordt, begin ik zelf KPN als serieus alternatief te zien. Zo moeilijk kan het toch niet meer zijn in 2013? Is dit gebied niet interessant genoeg voor Vodafone? Dan zijn mijn euro's dat waarschijnlijk namelijk ook niet.
Nogmaals, het probleem is alleen maar groter geworden. De dekking is nooit 'prima' geweest. Ook niet toen ik hier voorheen 'slechts op bezoek' was. In vergelijking met andere regio's is het gewoon ronduit slecht. Maar toen ik vanmorgen voor een kort overleg vanuit de plaatstelijke bouwmarkt met mijn vriend probeerde te bellen en er helemaal geen verbinding mogelijk was, begon ik het toch goed zat te worden. Evenals de medewerker daar die al een paar dagen met dezelfde dramatische klachten loopt.
Voorts wil ik nog even kwijt dat ik na even zoeken op dit topic terechtgekomen ben. Een storing in dit topic bevestigen lijkt me wat simpel. Voor een goede informatievoorziening zou een landkaart met daarop de storingen/ werkzaamheden, of een database met zoekmogelijkheid op postcode een stuk klantvriendelijker zijn. Het spijt me enorm, maar dit ben ik niet gewend van Vodafone.
Voor de volledigheid; ik heb mijn telefoon al ontelbare keren opnieuw gestart, de batterij er uit gehaald en keurig ruim 30 sec gewacht. Aan deze kant is alles dus gecheckt en gedaan. Graag hoor ik zsm wat er aan deze recente problemen, maar ook aan de dekkingsproblemen die er al langer waren gedaan wordt. Mocht dit een negatief antwoord zijn; dan hoor ik graag wat Vodafone van plan is te doen met het door mij betaalde, maar nauwelijks bruikbare abonnementsgeld.
Met vriendelijke groet,
Ellen