shahnkassamali

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte dekking 1363LA Almere-Poort

Hallo,

Na contact te hebben gehad met de Vodafone Klantenservice via Chat is mij aangeraden om een klacht op het forum te plaatsen.

Sinds deze week ben ik bij Vodafone aangesloten met een 1-jarig abonnement. Helaas heb ik geen bereik in mijn woonplaats, vooral binnenshuis. Dit probleem wordt door meerdere mensen in de buurt ervaren. Ik heb van de klantenservice ook een stappenplan ontvangen om de bereikbaarheid te verbeteren, echter heeft dat ook niet geholpen. Mijn scherm geeft constant 'No service' aan.

Ik heb iets gelezen over SignaalPlus, alleen vind ik het belachelijk om 85 euro hiervoor te betalen als nieuwe klant van Vodafone.

Graag verneem ik of er andere oplossingen zijn om dit probleem te verhelpen. Alvast bedankt!

Mvg,

Shah
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Shahnkassamali,

Allereerst welkom op het forum.

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met ons netwerk. Er hebben de afgelopen tijd werkzaamheden/storingen plaatsgevonden in en rondom Almere. Deze zijn inmiddels opgelost. Het kan zijn dat je hierdoor geen of slechte dekking hebt gehad.

Ondervind je deze problemen op dit moment nog steeds? En kun je me aangeven of je verschil merkt tussen het 2G en 3G netwerk? Je kunt dit handmatig instellen op je toestel via netwerkmodus.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic