willempie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik

Hallo allemaal

Ik heb 3G van Vodafone en merk de laatste tijd steeds meer dat ik slecht bereik heb. En dan sta ik gewoon buiten. En in een grote stad/dorp. In Zwolle-centrum anderhalve week geleden duurde het minuten voordat een website geladen was. Vorige week in Utrecht-centrum idem. En een half jaar geleden in Hilversum-centrum duurde het zelfs 10-15 minuten. Dit zijn wel incidenten. Meestal is de verbinding wel ok. Maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je op bepaalde momenten gewoon minuten moet wachten op het laden van een website, ook niet als het zaterdag is in het centrum van een grote stad.

Zou Vodafone de 3G verbinding afknijpen om 4G te promoten?
Iemand anders ook deze ervaringen?

Groeten

Willem
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Willempie,

Allereerst welkom op het forum.

Jammer om te lezen dat je deze ervaring de laatste tijd hebt met ons netwerk.
De uitbreidingen en onze investeringen in het 4G netwerk hebben juist een positieve invloed op het bestaande netwerk. Dit staat er dus los van.

Ondervind je deze klachten telkens op dezelfde locaties? Of maakt het niet uit waar je bent? Indien je het op vaste plekken ervaart kan het zo zijn dat de dekking op die locatie niet optimaal is, of de dekking door omgevingsfactoren wordt verstoort. Bijv. op station of op drukke plekken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic