GuuZ

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Slecht internet Weurt

Al weken lang ongelooflijk traag internet in Weurt, gemeente Beuningen nabij Nijmegen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nu al een week lang een goede 3G ontvangst, het probleem lijkt opgelost (al weet ik niet wat het probleem was)! 😄

Bekijk in context

16 Reacties 16
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @GuuZ

Ik zie daar geen storingen of werkzaamheden. Op welke postcode heb je dit precies? Dan kijk ik de dekking voor je na. Was de dekking voorheen wel goed?


Probeer ook even de volgende stappen uit dit topic: Help! Ik kan niet bellen / sms'en / internetten en vermeld hieronder je bevindingen.

GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Postcode is 6551ZP en de dekking is hier prima, alleen de internet verbinding is super traag. Het duurt soms minuten voordat er een verbinding tot stand wordt gebracht. Email ophalen of Facebook bekijken is bijna niet te doen. Dit is ongeveer sinds zes weken, daarvoor was er geen enkel probleem!?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Guuz, ik zie ook dat er voldoende dekking is op jouw postcode. Betreft het hier het 3G en of 2G (GPRS) netwerk? En hoe is je dekking (aantal streepjes). Kun je je simkaart ook eens even in een ander toestel testen?
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
6551 (Weurt) sinds een week heel slecht 3G bereik, regelmatig schakelt mijn iPhone 4 over naar gprs.
Tot een week geleden nooit een probleem gehad!?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @GuuZ,

Ik heb je nieuwe topic samengevoegd met het al bestaande topic van jou hierover. Op dit moment zijn er werkzaamheden in de omgeving. Kijk voor meer informatie in dit topic.

Alle bekende storingen en werkzaamheden vermelden we in dit forumboard. Je kunt dit eenvoudig doorzoeken door je plaatsnaam of je postcode in te geven in het zoekvenster. Zie je een groen vinkje, dan is deze storing reeds opgelost.
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De werkzaamheden schijnen voltooid te zijn, maar mijn 3G ontvangst is nog steeds beroerd!
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nu al meer dan een maand lang geen of bijna geen 3G, terwijl er geen storing of werkzaamheden vermeld worden. Mijn telefoon is hierdoor onbruikbaar en ga ik m'n abonnement niet meer verlengen!
Hiervoor heb ik nooit problemen gehad, ik had juist voor Vodafone gekozen omdat het bereik hier goed was!?
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Als laatste redmiddel zelfs een nieuwe simkaart geplaatst, maar dit levert ook niets op...
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@GuuZ

Dat is echt vreemd. Volgens mijn gegevens zou de 3G dekking op deze locatie optimaal moeten zijn. Je zou dan toch denken dat het aan je toestel ligt (als je je simkaart al vervangen hebt). Test een goed werkende simkaart eens in jouw toestel, of je nieuwe simkaart in een ander toestel. Wat merk je?
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het vreemde is dat ook bij de iPhone van m'n vrouw de 3G heel vaak uitvalt en er alleen maar gprs overblijft. Wanneer je dan de 3G uit -en weer inschakelt komt het soms weer terug met één stipje. Voordat dit probleem begon hadden we altijd 3 stippen/strepen ontvangst!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hebben jullie een telefoon die geschikt is voor 4G? Ik zie dat daar namelijk heel goed bereik voor is in Weurt. Ik ben benieuwd of dat ook niet werkt of juist wel. Als dat ook niet werkt dan denk ik dat er toch een probleem is met toestel of een instelling. Werkt 4G wel dan denk ik dat er toch een probleem is met de mast.

Is het voor jullie mogelijk om te testen? 🙂
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, de iPhone 4 is niet geschikt voor 4G
Dat kan ik dus niet testen...
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds geen enkele verbetering, m'n vrouw heeft inmiddels haar abonnement al opgezegd. Helaas moet ik nog tot october wachten...
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sinds een week lijkt is de 3G ontvangst weer normaal, wat er nu precies verandert is weet ik niet!?
Hopelijk blijft het zo....
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik eindelijk 3G is de internetverbinding zo traag dat zelfs een snelheidstest mislukt!
GuuZ
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nu al een week lang een goede 3G ontvangst, het probleem lijkt opgelost (al weet ik niet wat het probleem was)! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic