Beste vodafone,
Ik ga binnenkort op stage naar Tanzania, daarvoor wilde ik eerst mijn abonnement tijdelijk laten bevriezen. Er is mij eerst verteld dat dit 1 keer kan tijdens je abonnement en vervolgens werd mij door een andere collega verteld dat het meerdere malen kon. na 10 telefoontjes met jullie te hebben gepleegt is dit uiteindelijk opgelost en heb ik via een mail gekregen dat ik hem 2 keer kan bevriezen. Ik ben tijdens deze telefoontjes ook steeds gevraagt of mijn kortingen die lopen bij mijn abonnement ook door zouden gaan als ik weer terug zou zijn in nederland en mijn abonnement weer ontdooit is. Er is mij verteld dat dit zo is. Ik heb dit nog even nagevraagt in een vodafone winkel (helmond) en zij vertelde mij dat deze gewoon doorliepen als ik terug zou komen van mijn stage waardoor ik dan nog een half jaar korting zou krijgen. Nou heb ik vandaag nog een keer gebelt en dit zelfde verhaal werd mij verteld. Dus ik wil het formulier van jullie invullen om het te laten bevriezen en daaruit blijkt dat mijn korting komt te vervallen.
HOEZO ZIJN JULLIE MEDEWERKERS ZO SLECHT GEINFORMEERD OVER DEZE REGELS!!!!
Echt heel kut dat ik door jullie steeds verkeerd word geinformeerd! Het is niet voor niks dat ik jullie bel, ik wil dan ook de juiste informatie krijgen en niet dat achteraf ,als ik denk dat ik alles goed geregeld heb, ik erachter kom dat jullie mij een leugen vertellen!!!
Met vriendelijke groet,
een boze klant
Elke van den Heuvel