Nathalie_d_k

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereikbaar!!!

Ik probeer al heel de week iemand te spreken van vodafone. Dan heb je een mooie app waar in staat dat ze 24/7 berrikbaar zijn. Maar vervolgens krijg je niemand te pakken.
Hoe kan dit!!!
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Welkom op het Vodafone Forum,

Het ligt er maar aan op welke dag en op welk tijdstip je de app gebruikt op Twitter & Facebook is Vodafone elke dag bereikbaar. Er is ook en Vodafone chat soms duurt het wachten net wat langer dan normaal omdat er geen medewerker beschikbaar is.
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi,

Alleen de smartphone crew is telefonisch 24/7 bereikbaar. Je zult dan de keuze moeten maken dat je vragen/problemen hebt met mbt data of smartphone gerelateerde zaken.

Mocht je vraag ergens anders over gaan kunnen ze je nog steeds niet helpen uiteraard.

Groeten!
Nathalie_d_k
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer al dagen via de chat iemand te spreken. Maar vervolgens duurt het mij veelste lang voor dat er iemand komt. Zeg dan niet dat je via de chat ook 24/7 bereikbaar bent.
De vraag die ik heb gaat over mijn smartphone zelf. Dus best gerelateerd. Mar vervolgen heb na een aantal dagen nog steeds niemand gesproken.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

De chat is vaak druk dat merk ik ook, het beste advies is om om de paar tellen of minuten even de pagina te verversen. Via Twitter en Facebook maar ook het Forum is Vodafone ook 24/7 online. En vanaf vandaag (maandag dus) kun je ze ook bereiken via de telefoon.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik weet niet hoe lang je gewacht hebt maar de chat is inderdaad ook 24/7 online. Dat je niet direct een medewerker te spreken krijgt heeft niets met het 24/7 deel te maken maar met drukte, als het drukker is moet je soms langer wachten. Dat is telefonisch ook zo en op Twitter en Facebook is dat ook niet anders.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic