Dante1987

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik postcode 2573,3447,1186,3417

Beste Vodafone,

Ik sta echt op het punt om over te stappen naar een andere provider, het enige wat me nu nog tegenhoud is een test laten doen in 1 van de vodafone winkels. Iemand ervaring mee?

Mijn probleem is zoals gewoonlijk slecht bereik in verschillende plaatsen van het land. Ik woon zelf in Den Haag waar het ook niet al te best is. Na de brand in Rotterdam is het zo slecht geworden dat ik gewoon niet echt meer  in Vodafone geloof. Ik heb namelijk al een tijdje geleden een klacht ingediend bij Vodafone....nooit meer wat van gehoord. De klacht betreft geen bereik op festivals terwijl me neef naast me gewoon staat te bellen, zijn provider is Hi. Dit was in de periode vorig jaar van het festival Decibel 18 augustus 2012 tot en met 22 augustus 2012. Ook waar ik me aan erger is aan de reclame van Vodafone en dan eigenlijk het stukje waar de bekende acteur in het water springt en vrolijk zeg "Overal bereik". Nou bij mij komt er gewoon een x-je bij me netwerk te staan.

Op dit moment bevindt mijn werklocatie in Montfoort waar mijn internetverbinding niet al te goed is hij switched steeds tussen 3G en H. Ik heb 2 van de 5 balkjes (telefoon)netwerk. Ik hoop zo dat de test in de winkel goed verloopt. Ik ben zeer tevreden over de maandelijkse kosten namelijk!

Groetjes 
6 Reacties 6
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Dante, welkom op het Vodafone forum. Ik vind het vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone. Kun je aangeven via welk kanaal je de klacht hebt neergelegd ? Het is zeker niet verkeerd om de simkaart te laten testen in de Vodafone winkel. Het kan heel goed zijn dat de problemen voortkomen vanuit de simkaart. Je kunt deze test ook zelf uitvoeren door je simkaart in een ander toestel te stoppen en kijken of je dezelfde problemen ervaart. Mits je de mogelijkheid hebt natuurlijk 🙂 Laat me even wat weten wat je gaat doen.
Dante1987
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maurice,

Ik ga even langs de winkel op dit moment hebben mijn collega's allemaal een iPhone. Lekker met de kudde mee 🙂 maar goed Het probleem had ik via de tel gemeld. Ik hou je op de hoogte.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Dante1987 schreef:
Hoi Maurice,

Ik ga even langs de winkel op dit moment hebben mijn collega's allemaal een iPhone. Lekker met de kudde mee 🙂 maar goed Het probleem had ik via de tel gemeld. Ik hou je op de hoogte.
Hoi Dante, helaas kan ik niet terug kijken door wie deze klacht in behandeling had moeten worden omdat ik hier op het forum geen gegevens kan vragen. Houd me even op de hoogte van de ontwikkelingen 🙂 Ik zal dan nakijken wat de mogelijkheden kunnen zijn.
djwiebedevries

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ff naar de winkel. 
nieuwe simkaart.
telefoon nachecke op ontvangst.
Dante1987
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas, met een leen toestel heb ik nog steeds geen goed bereik. Hier in Montfoort (werklocatie) is het nog steeds slecht. Ik vind het erg jammer maar ik denk dat ik maar overstap dan maar een duurder abonnement maar dan heb ik in ieder geval bereik.

tevreden klant met een licht puntje ontevredenheid.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Jammer:(. Heb je het vooral binnenshuis op je werklocatie? Het zou ook aan de structuur van het gebouw kunnen liggen.. Anyway je moet gewoon bereikbaar zijn. Mochten we nog wat kunnen doen, laat het dan weten:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic