Beste Vodafone,
Ik sta echt op het punt om over te stappen naar een andere provider, het enige wat me nu nog tegenhoud is een test laten doen in 1 van de vodafone winkels. Iemand ervaring mee?
Mijn probleem is zoals gewoonlijk slecht bereik in verschillende plaatsen van het land. Ik woon zelf in Den Haag waar het ook niet al te best is. Na de brand in Rotterdam is het zo slecht geworden dat ik gewoon niet echt meer in Vodafone geloof. Ik heb namelijk al een tijdje geleden een klacht ingediend bij Vodafone....nooit meer wat van gehoord. De klacht betreft geen bereik op festivals terwijl me neef naast me gewoon staat te bellen, zijn provider is Hi. Dit was in de periode vorig jaar van het festival Decibel 18 augustus 2012 tot en met 22 augustus 2012. Ook waar ik me aan erger is aan de reclame van Vodafone en dan eigenlijk het stukje waar de bekende acteur in het water springt en vrolijk zeg "Overal bereik". Nou bij mij komt er gewoon een x-je bij me netwerk te staan.
Op dit moment bevindt mijn werklocatie in Montfoort waar mijn internetverbinding niet al te goed is hij switched steeds tussen 3G en H. Ik heb 2 van de 5 balkjes (telefoon)netwerk. Ik hoop zo dat de test in de winkel goed verloopt. Ik ben zeer tevreden over de maandelijkse kosten namelijk!
Groetjes