pr1sje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik in IJsselstein (utrecht)

Ik heb sinds een aantal maanden zeer slecht bereik thuis met mijn mobiel. Ook andere vrienden van mij die in IJsselstein wonen hoor ik over hetzelfde klagen. Ik heb via mijn werk ook een mobiel met KPN abonnement en daarmee heb ik goed bereik. Voorheen had ik wel goed bereik thuis.
Wat is de reden van de verandering en wat gaan jullie eraan doen om het bereik te verbeteren?
 
3 Reacties 3
Carlos0_0

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb zelf ook gemerkt altijd maar dat is al weer een tijdje terug dat het Vodafone 3G netwerk in ijselstein niet denderend was, ik ben nu al weer een tijdje niet geweest dus spreek over een jaar terug misschien of meer dus nu kan ik niet oordelen.
Ook in het stadje van ijselstein was het niet echt goed een paar jaar geleden,
 
ik kan wel zeggen het kan soms ook aan je telefoon liggen in sommige gebieden is het 1ne netwerk band beter dan het andere, ik heb nu ik een sony heb veel beter bereik dan ik ooit met me htc desire hd/sensation/ sensation xe en htc one x heb gehad dit komt omdat mijn xperia z meer netwerkbanden ondersteund.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Nou, ik heb nu een SGS3 en had hiervoor altijd HTC's... Moet zeggen dat de SGS3 veel betere ontvangst heeft dan die HTC's! Binnen in gebouwen houdt hij langer 3G vast: waar de HTC terugschakelde naar 2G heeft m'n SGS3 soms nog wel 2 streepjes ofzo, en dan werkt het nog heel snel ook.

Da's trouwens ook wat me een beetje tegenhoudt om de HTC One te kopen, ben bang dat die ook weer minder is, en het is toch wel fijn om 3G te hebben waar anderen dat niet hebben. Telefoon die je gebruikt maakt echt veel uit wat betreft ontvangst!

Ligt trouwens niet aan de netwerkbanden (3G in Nederland is altijd 2100) maar aan de antenne en chip die erin zit.
KeesW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idem. met name de spraak is belabbert. 
 
30-40% van het gesprek valt weg. Het is op gaan vallen na de zomer vakantie, en of het 3G of 4G (Iphone 4s of Iphone5s), is maakt niet uit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic