icons

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slecht bereik en service

Ik heb in november 2021 een abonnement genomen voor 24 maanden. Meerdere malen klachten ingediend over slecht of wegvallen van bereik, ik gebruik deze zakelijk tbv data...fatsoenlijk bereik is dan wel cruciaal. Vodafone geeft aan dat ze er niets aan kunnen doen en binnen geen bereik garanderen. Meerdere malen contact gehad en netwerk testen laten doen.

 

Vodafone blijft aangeven dat het niet hun probleem is, maar ik kan het abonnement ook niet stopzetten terwijl zij geen stabiel bereik kunnen garanderen. Een maand geleden ook maar een TMobile sim kaart besteld als een soort A-B test. Bijzonder genoeg werkt dit perfect, altijd verbinding, geen uitval meer. 

Nu dus wel dubbele kosten en over een periode van 24 maanden kan ik ruim 700 euro betalen voor iets wat niet werkt. 

 

Vraag is nu in hoeverre ik als (zakelijk) consument nog enig recht heb. Ik heb meerdere abonnementen en ben al vele jaren klant, maar zonder oplossing gaat dit helaas stoppen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @icons

Ik kan mij zeker voorstellen dat je hier flink van baalt, want bereikbaar zijn (zeker zakelijk gezien) is een must. Je hebt bij ons een zakelijk Vodafone abonnement en ik zie dat er inderdaad diverse cases zijn aangemaakt. De laatste case was eind maart 2022 en hier is 6 april een update op gegeven. Er bleek toen een verstoring te zijn aan een mast bij jou in de buurt. Ons netwerkteam heeft dit toen opgelost. 

Uit je bericht begrijp ik dat de problemen sindsdien jammer genoeg toch niet zijn opgelost. Doordat het een zakelijk abonnement betreft wil ik je vragen om contact op te nemen met Vodafone Business, zodat zij dit nader kunnen onderzoeken en/of een klacht indienen voor je. Ik hoop van harte dat zij het probleem kunnen oplossen voor je of een andere passende oplossing kunnen bieden. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @icons

Ik kan mij zeker voorstellen dat je hier flink van baalt, want bereikbaar zijn (zeker zakelijk gezien) is een must. Je hebt bij ons een zakelijk Vodafone abonnement en ik zie dat er inderdaad diverse cases zijn aangemaakt. De laatste case was eind maart 2022 en hier is 6 april een update op gegeven. Er bleek toen een verstoring te zijn aan een mast bij jou in de buurt. Ons netwerkteam heeft dit toen opgelost. 

Uit je bericht begrijp ik dat de problemen sindsdien jammer genoeg toch niet zijn opgelost. Doordat het een zakelijk abonnement betreft wil ik je vragen om contact op te nemen met Vodafone Business, zodat zij dit nader kunnen onderzoeken en/of een klacht indienen voor je. Ik hoop van harte dat zij het probleem kunnen oplossen voor je of een andere passende oplossing kunnen bieden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic