Hallo,
Ik zit sinds oktober bij vodafone met mijn iphone 8, nu zit ik met het volgende; ik heb erg slecht bereik en constant erg trage 3g of e of geen bereik.. ik heb al via de chat contact gezocht maar word niet op gereageerd
Hiervoor zat ik bij kpn en had 2 jaar nergens last van.
Nu heb ik alles al gereset van de iphone maar helaas het werkt niet..
Hebben jullie nog suggesties?
Gr robert
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Pluim20,
Welkom op de Vodafone Community!
Ik kan me voorstellen dat je fatsoenlijk bereik wilt hebben met je toestel.
3G bieden wij niet aan. Het 3G icoon zul je dan ook niet in beeld krijgen.
Maar ondanks dat kunnen er verschillende oorzaken zijn waardoor je traag internet ervaart tot geen bereik.
Je kunt het beste de onderstaande stappen doorlopen:
Goedemorgen @Pluim20,
Welkom op de Vodafone Community!
Ik kan me voorstellen dat je fatsoenlijk bereik wilt hebben met je toestel.
3G bieden wij niet aan. Het 3G icoon zul je dan ook niet in beeld krijgen.
Maar ondanks dat kunnen er verschillende oorzaken zijn waardoor je traag internet ervaart tot geen bereik.
Je kunt het beste de onderstaande stappen doorlopen:
Heb je bovenstaande tips doorlopen @Pluim20?
Is geregeld ze zijn met de masten hier in d ebuurt bezig
Dat verklaart natuurlijk de slechte dekking. Excuses voor het ongemak! Weet je ook al hoe lang het nog gaat duren?
Om welke plaats gaat het? Dan zet ik dit even in de naam van het topic erbij @Pluim20.
Ik heb hetzelfde, overal slecht bereik. Hij staat ook ingesteld op automatisch 4G gebruiken als er geen bereik is, niet dus. Ik wordt overal uitgelachen door mensen met een KPN abonnement want waar ik geen bereik heb hebben zij dit wel en moet ik hun toestel lenen om te kunnen bellen.
Hoi @a.primus
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het beste is om een eigen topic te openen, nu valt je vraag een beetje weg in iemand anders z’n topic. Uitgelachen worden is nooit leuk maar bedenk, er zullen ook plekken zijn waar jij weer bereik hebt en hun niet. Dus dat soort uitlachen zou ik snel weer vergeten.
Heb je toevallig gekeken naar de website of er werkzaamheden zijn of andere dingen? Het kan natuurlijk wel eens overkomen dat het net overbelast is of iets anders. Daar hebben je collega’s bij KPN vast ook wel eens last van.
Hi @a.primus
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Knap irritant dat je overal en op ieder moment van de dag een slechte verbinding ervaart. Dat is zeker niet zoals het hoort. In het bericht van @Louis staan een aantal handige tips. Ik wil je adviseren om deze door te lopen, zodat je diverse oorzaken alvast zelf kunt uitsluiten en indien nodig een onderzoek gestart kan worden bij onze technische dienst.
Heb ik gedaan, ook geprobeerd naar de link van Network check te gaan, krijg ik te zien Not Found, lekkere hulp???
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.