Hallo,
Wat jij beschrijft heb ik precies hetzelfde. Erg frustrerend dit, zeker de houding van Vodafone en hun beleid tegenover klachten.
Mijn verhaal in het kort,
3 maanden geleden huis gekocht, geen dekking a 3G (daar betaal ik meerendeels van me bundel van). Klachten brief geschreven, reactie is het klopt maar je kan een apparaat kopen van ons die verhelpt dat. Ik was met stomheid geslagen dat je het gore lef hebt als bedrijf dat tegen je trouwe klant te zeggen (zit er ook al weer 8 jaar).
Ze doen erg makkelijk over het feit dat je 3G het niet doet in huis. De reden voor hun is:
"Meneer, U kan wel gebruik maken van 2G op uw locatie, dus wij leveren mobiel internet u krijgt geen compensatie."
Als ik 2G had gewilt had ik wel een oude telefoon van de zolder gepakt!
Ik wens je veel succes, maar ik weet nu al, volgend jaar ben ik weg bij ze. Ik hoop jij ook.
Groetjes,
Wesley