Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb sinds 3 maanden een sim only abo bij vodafone. In huis heb ik de
meeste tijd geen service: ik kan niet bellen of gebeld worden. Dit
ervaar ik als erg storend. Met mijn vorige provider (KPN) had...
Ik vind het van de gekke dat ik nu 85 euro moet betalen om in huis met
mijn mobiel te kunnen bellen. Sinds ik overgegaan ben op Vodafone lukt
dit namelijk niet meer. Mijn vorige privider: KPN gaf wel ...
Sjongejonge wat een waareloos advies. Ik heb altijd KPN gehad en ben een
half jaar geleden overgestapt op vodafone. Mij werd verzekerd dat ik
hetzelfde ontvangst zou hebben als met KPN. Nou mooi niet....
Over internet heb ik geen klagen aangezien ik via WIFI in huis internet.
Ik heb inmiddels de 3G uitgeschakeld maar zie nog steeds dat ik
regelmatig geen service heb. Is er zicht op dat de 3G verbindin...