Rodney-s1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht 3G . Provincie hoorn

Ik heb nu een week me iPhone 5 , maar ik heb nu erg slecht 3G bereik , en geeft afentoe wel 3G logo ! Maar heb dan totaal geen internet .

Hoe kan dit

Ik woon in hoorn , 1628ZC
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Rodney-s 1,

Welkom op het Vodafone Forum,

Ik moest het onderwerp van jouw topic even 2x lezen. Is Hoorn een provincie?
Misschien even aanpassen 😉

Je geeft aan dat je slecht 3G bereik hebt in Hoorn. Is dat sinds je de iPhone5 gebruikt? Of had je daarvoor geen Vodafone? Kijk eens of de tips van Bas je helpen om een betere ontvangst te krijgen.
Rodney-s1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi astrid sorry !! ik had hiervoor ook Vodafone op een Nokia c3. Maar ik heb namelijk slecht 3G bereik op de iPhone soms is het goed! En soms valt gewoon de complete verbinding weg !
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hihi, geen probleem. Maar ik begon al te twijfelen aan mijn topografische kennis Vrouw Verrast

Dat klinkt alsof je aan de rand van het bereik van een 3G-mast woont.
Soms heb je prima bereik, maar als het drukker is op het netwerk is het bereik van de mast kleiner en val je er net buiten. Op zulke momenten kun je het beste switchen naar 2G, daarvan is de reikwijdte stabieler.

Je zou eens kunnen testen of je hetzelfde probleem hebt als je jouw simkaart in een ander toestel plaatst. Merk je dan hetzelfde?
Rodney-s1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt me raar van een simkaart van een weekje oud !

Maar kan ik ook naar de Vodafone winkel omdaar te laten controleren ? Gr rodney
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Jazeker!
Er ligt een Vodafone Winkel aan de Grote Noord 63. Zij kijken graag even met je mee.

De kans is klein dat het aan je simkaart (of toestel) ligt. Maar we kunnen beter alles meteen uitsluiten nietwaar?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic