MaartenvdB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S duos GT-S7562 - Geen mobiel internet

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem, met een Samsung Galaxy S duos GT-S7562. Geen 3G internet connectie. (tot gisteren werkte het prima) Via My Vodafone de instellingen ingevoerd (van de Galaxy S3 mini) geen resultaat. Via 1200 de instellingen opnieuw naar mijn toestel laten sturen, geen resultaat. 1201 gebeld, hiet bleek iets op de datum van gisteren te staan? werd aangepast, dat zou het probleem op moeten lossen... Toestel opnieuw opgestart, helaas! geen resultaat. Nogmaals de instellingen laten versturen naar mijn toestel.. weer niets... Ik weet het niet meer..
Kan iemand mij verder helpen??
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi MaartenvdB,

Welkom op het Vodafone Forum!
Ik heb jouw vraag even in een apart topic geplaatst, omdat het specifiek over de Samsung Galaxy S duos GT-S7562 gaat.

Je hebt al een hele weg afgelegd om de instellingen van jouw toestel aangepast te krijgen. Helaas zonder resultaat.
Het toestel staat ook niet tussen de handleidingen op onze website, anders kon je het daar nog eens controleren.

Onlangs is een verandering geweest in de live APN. Vink eens PAP aan zonder gebruikersnaam en wachtwoord. Werkt het dan wel?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic