bdb12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds september 2014 problemen met telefoneren, wie kan mij van een oplossend antwoord voorzien?

Hallo Vodafone,

Na meerdere keren op internet en ook op deze website een noodoproep te hebben geplaatst wat betreft mijn probleem, probeer ik het toch nog een allerlaatste keer.. Ik ben echt ten einde raad, niemand kan mij verder helpen.. niemand!!

Ik heb, sinds de verlenging van mijn vodafone contract in september 2014, grote problemen met telefoongesprekken. De verbinding valt na een paar seconden weg of is er het grootste deel van de telefoongesprekken niet eens. Ik kan gewoon niet telefoneren terwijl ik daar wel voor betaal. Op internet heb ik meerdere zelfde verhalen gelezen over het vodafone netwerk. Internetten kan ik wel, alleen telefoneren niet.

Ik heb zelf al de volgende acties ondernomen:
- ik heb kort geleden al een nieuwe simkaart ontvangen. Helaas is hierdoor mijn bereik niet verbeterd.
- Ik heb mijn klachten voorgelegd bij de vodafone winkel en zij hebben mijn toestel ter reparatie opgestuurd. Wederom mocht dit niet baten want er kwamen geen benoemenswaardige problemen uit de tests naar voren.
- In november 2014 heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik contact met ze had omtrent dit probleem, dit is zeker minstens 10x voorgekomen. Zij hebben uiteindelijk een netwerkupdate uitgevoerd. Helaas heb ik hierdoor ook geen beter bereik.
- Ik heb mijn simkaart in een ander toestel gestopt, namelijk een Samsung galaxy S3. Wederom geen positief effect.

Ik ben al meerdere keren bij een Vodafone winkel naar binnen gestapt maar zij kunnen niks voor mij doen. Ook heb ik al meerdere malen met de klanten service gebeld. Ook deze kunnen en willen niks voor me doen.

Kunnen jullie mij helpen? Of hebben jullie nog ideeën over wat ik kan doen?

En zijn er meerdere mensen met deze problemen die zich ook niet serieus genomen voelen door Vodafone? HELP!!

Ik ben ten einde raad en wil niet aan een abonnement vast zitten waarvoor ik veel betaal terwijl ik alleen maar netwerk problemen heb en niet kan telefoneren. als ik de verhalen op internet moet geloven is de enige oplossing het in gebreke stellen van vodafone om het contract te ontbinden. Hier denk ik dan ook sterk over na.

Met vriendelijke groet,
bdb12
1 Reactie 1
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi bdb12,
goed om te lezen dat je al een aantal zaken zelf hebt getest om de oorzaak te achterhalen.

Het is opvallend dat de klachten niet zijn afgenomen na zowel een nieuwe simkaart, een reparatie van jouw toestel als tijdens het gebruiken van een ander toestel.
Dit zou erop duiden dat het een netwerkklacht is aangezien de oorzaak niet bij de simkaart of het toestel ligt.
De vraag is of je dit probleem altijd ervaart of niet continue. En heb je hier op één specifieke locatie last van of op meerdere plaatsen?

Op onze website vind je een handige pagina waar je wellicht nog iets aan hebt;
http://voda.fo/ne/vu705
Verder heeft mijn collega nog een handig topic opgesteld wat ook nog nuttig kan zijn;
http://voda.fo/ne/f5wu4
Mocht het allemaal niet helpen dan raad ik je aan om het via een ander kanaal te laten onderzoeken.
Je kunt bellen naar 1201, een chatsessie starten of via social media contact opnemen.
Good luck!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic