Hoi
Debby buysen Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Op dit moment heb je 2 keuzes om te doen.
1) Vodafone Next, wanneer je de allernieuwste smartphone wilt hebben kan je bij een Sim Only abonnent (die je nu hebt) al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met een telefoon bij Vodafone. Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
2) Migratie van je abonnement, Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet
BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze
My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt. Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan
0800-22 66 789. Meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml
Voordeel van Migratie is dat je einddatum van je huidige contract dezelfde blijft.
Zeker nu er nieuwe abonnementen zijn kan een Migratie je helpen om dit te doen. Maar voor sommige abonnementen is het beter om Vodafone Next te nemen. Neem voor het beste advies contact op met de
klantenservice van Vodafone. Die kunnen je prima helpen! Lukt bellen niet, dan kan je ook een
chat te starten met de klantenservice.
Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.