Jeth17

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simlock ontgrendelen

Ik heb po 3x verkeerde simcode ingetikt op mijn I-pad (met dualsim van Vodafone). Ik wil dit met pukcode herstellen, maar als ik naar instellingen/mobiele data/simpincode ga, kan ik er niet bij (hij is grijs).
Wat nu?
7 Reacties 7
Jeth17
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb po 3x verkeerde simcode ingetikt op mijn I-pad (met dualsim van Vodafone). Ik wil dit met pukcode herstellen, maar als ik naar instellingen/mobiele data/simpincode ga, kan ik er niet bij (hij is grijs).
Wat nu?
Bij de Apple Fora staat het volgende:
If you enter the PIN incorrectly three times, you may need to enter a Personal Unlocking Key (PUK) to enable your SIM card again. Refer to the SIM card documentation or contact your carrier.
Note: Entering an incorrect PUK code too many times will result in the SIM becoming permanently locked. If this occurs, you will need to contact your carrier for a replacement SIM card.

Betekent dit dus dat ik een nieuwe simkaart moet aanvragen? Hoe kan ik dat doen? Zijn er nog workarounds?
Anonymous
Niet van toepassing
Probeer eens de iPad opnieuw op te starten. Normaliter vraagt hij dan meteen naar de pin en of pukcode.
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals ik al aangaf in je vorige topic kun je het toestel opnieuw opstarten. Normaliter komt dan meteen de vraag om de pincode en of de pukcode in te voeren.
Na 10x een foute pukcode invoeren is de simkaart geblokkeerd en heb je een nieuwe simkaart nodig.

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb beide topic even samengevoegd. Dat is wel zo overzichtelijk 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Jeth17 is het nog gelukt?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic