Iris_v

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart werkt niet

Goedenavond,

Vanavond ontving ik het bericht dat ik officieel als klant bij vodafone hoor. Kennelijk blokkeert hierdoor mijn huidige simkaart (waarschijnlijk door die overstap), nooit geweten dat dit zou gebeuren. Van jullie heb ik momenteel geen simkaart, misschien toen ooit ontvangen (in juli), alleen kan ik hem niet terugvinden. Overigens dacht ik toen dat t veel makkelijker was mijn huidige te blijven gebruiken.

Ik ben nu niet bereikbaar op mijn eigen nummer.

Hoe kan dit opgelost worden?

Groetjes Iris
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Iris_v

Welkom op de Community!

Ai dat is geen lekker begin! De simkaart die je van ons hebt gekregen was gekoppeld aan je nummer.
Ik raad je aan om zo snel mogelijk langs de winkel te gaan. Mijn collega's kunnen een simwissel voor je doen zodat je weer bereikbaar bent.
Neem wel een geldige ID-kaart en je telefoon mee, zodat je dan meteen kunt testen of alles werkt 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Is het opgelost @Iris_v?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic