Hoi
EsTo Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Mag ik hier vanuit gaan dat je een nieuw toestel hebt gekocht met een nieuw mobiel nummer? Of heb je je nummer over laten zetten vanuit je oude provider? Als het laatste het geval is, steek dan nog even je oude SIMkaart in je nieuwe telefoon, je zal zien dat deze nog werkt. Wanneer je nummer dan overgezet is kan je de Vodafone SIMkaart erin steken.
Gaat het om het eerste dan kan ik je aanraden om even te kijken of je nog een ander SIMkaartje van iemand hebt en deze dan in je nieuwe telefoon toen om te kijken of die het dan wel doet. Als dat zo is dan is er in ieder geval niets mis met je toestel en ligt het aan je SIMkaartje of de aansluiting bij Vodafone. Je kan dan het best contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone door te bellen, maar lukt het bellen niet dan kan je ook een
chat starten met een medewerker en die helpt je dan verder.
Succes en ik hoop dat ze je vandaag nog kunnen aansluiten, mits het om een nieuw nummer gaat.
Laat je ons nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!