collie65

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart niet te gebruiken na verlenging

Na verlenging een nieuwe simkaart ontvangen maar deze is niet te activeren. Ik heb mijn abonnement wel 4 maanden voor einddatum verlengd. Ik heb het online geprobeerd en 2 maal tegen betaling gebeld. Erg klantonvriendelijk als je je abonnement verlengd en moet betalen voor de klantenservice en zelfs als je een nummer belt om iemand te spreken (1201) tegen betaling je alleen maar een spraakcomputer krijgt!
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
collie65

Er zijn meerdere topics gemaakt over het activeren van simkaarten waarin ook meerdere tips worden gegeven. Gebruik dus altijd eerst de zoekfunctie voordat je een bericht plaatst. In die topics is ook duidelijk gemaakt dat een simkaart niet geactiveerd kan worden via het forum en dat je dus echt contact op moet nemen via de klantenservice. Ik zal dit topic dan ook sluiten. Als je er telefonisch niet doorheen komt kun je nog chatten, Facebooken of Twitteren. We helpen je dan graag om je simkaart te activeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic