Maciej  Antek19

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart niet ontvangen bij bestelling

Hallo vandaag, ik kreeg een telefoontje maar geen simkaart, wat nu? Help alstublieft

 

***mode edit: foto's weggehaald i.v.m. privégegevens***

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Maciej Antek1976 ,

 

Zoals @Energieboy al had vermeld, verwijder even de foto's in je berichtje! Er staan een aantal gegevens op die strikt persoonlijk zijn.

 

Daarnaast zie ik dat je een eSIM hebt, dat werkt net even anders. Je kunt de volledige instructie hoe je dit activeert hier vinden (zie installatie). Een eSIM is een simkaart die digitaal in je toestel zit, dus een ouderwetse simkaart heb je niet meer nodig!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Maciej Antek1976 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zie ik dat je alles hebt geregeld via mobiel.nl?
Dan moet je ook even met hun contact opnemen. Mobiel.nl moet alles goed voor je regelen! Als je nog snel bent dan zijn ze er daar vast nog wel om je te helpen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En verwijder ook nog even je foto’s want je adres gegevens zijn te zien. Dit is een open Community dus nu kan iedereen je gegevens zien!!

Druk op de 3 rode puntjes in het bericht en klik op bewerken, zien foto hoe te doen: 
 

 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Maciej Antek1976 ,

 

Zoals @Energieboy al had vermeld, verwijder even de foto's in je berichtje! Er staan een aantal gegevens op die strikt persoonlijk zijn.

 

Daarnaast zie ik dat je een eSIM hebt, dat werkt net even anders. Je kunt de volledige instructie hoe je dit activeert hier vinden (zie installatie). Een eSIM is een simkaart die digitaal in je toestel zit, dus een ouderwetse simkaart heb je niet meer nodig!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Yep, wat goed zeg! Dat heb ik even over het hoofd gezien. Maar natuurlijk, dit had ik toch als Apple fan moeten weten. Er ligt een eSIM. Haha, wat goed zeg, heb ik helemaal overheen gekeken. 

Heb al aangegeven bij Vodafone om de foto’s te verwijderen, klant kan het nu zelf niet meer. En voor de TS, lees het bericht van SamsungExpert. 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Haha, onvoldoende @Energieboy ?!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Maciej Antek1976 
Welkom op de Vodafone Community. 

Allereerst heel veel plezier toegewenst met je nieuwe toestel! Altijd fijn om jezelf even te verwennen met een mooie nieuwe gadget. De foto's in je bericht heb ik verwijderd, omdat hierop je adres zichtbaar was. Je hebt een super goede tip gekregen van @SamsungExpert. Is het inmiddels gelukt om jouw eSIM te activeren? We horen het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic