Het probleem is als volgt:
Sinds 4 dagen ben ik niet meer bereikbaar op mijn telefoon en kan ik alleen nog maar gebruik maken van noodoproepen.
Inmiddels heb ik de volgende dingen gedaan:
- Op dag 2 een Simswap gedaan in een Vodafone winkel. 48uur verder doet ie het nog steeds niet.
- Op dag 3 en 4 meerdere toestellen geprobeerd om te kijken als de simkaart het doet. Dit heeft geen succes.
- Mijn telefoon meerdere keren herstart.
- Handmatig/automatisch proberen verbinding maken met Vodafone.
Dit heeft allemaal niet geholpen.
Mijn conclusie:
Eind Januari heb ik nummerbehoud aangevraagd en mijn nummer word op 3 mei vrij gegeven en overgezet naar mijn abonnement.
In mijn Vodafone account staat nu dat ik 2 abonnementen heb op 1 naam/adres heb staan waaronder dus mijn huidig Vodafone nummer en het nummer die op 3 mei vrijkomt die tenslotte van een andere provider is. Kortom: 2 verschillende nummers staan geregistreerd in My Vodafone.
Kan het zijn dat Vodafone mijn huidig nummer op non actief heeft gesteld door de nummer overdracht die pas op 3 mei vrij komt? (Ik denk namelijk dat dit het probleem is)
Wellicht is er wel een geheel andere reden en is mijn aanname helemaal niet van toepassing. Graag hulp!