Maaike_89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Simkaart niet geactiveerd

Hallo allemaal,

Ik heb gistermiddag online mijn simkaart geregistreerd. We zijn nu een dag verder en ik kan nog steeds niet verbinden met een netwerk, of ik dit nu automatisch doe of handmatig. Ik heb nog geen sms gehad, maar bij mijn oude toestel is de simkaart + verbinding geblokkeerd. Hoe lang duurt het normaliter voor ze zo'n online verzoek verwerken? Bellen met de klantenservice lukt niet, aangezien mijn oude en nieuwe telefoon niet werken.. Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maaike_89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Aha, dat werkt nu wel. Bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Maaike_89 Heb je de telefoon met de nieuwe simkaart wel opnieuw uit/aan gezet?
Maaike_89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Aha, dat werkt nu wel. Bedankt!
Scfc1863

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al sinds donderdag geen netwerk omdat mijn nieuwe simkaart het niet doet, aan en uitzetten wil niet lukken. Telefonisch wordt je medegedeeld dat je 'pech' hebt en na het weekend waarschijnlijk pas weer bereikbaar bent! Op naar KPN!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic