MrMister Afhankelijk van of het simkaartje is geregistreerd in het oude of nieuwe systeem van Vodafone kan de winkel ook een simwissel uitvoeren bij een simkaart met een zogezegd "gebruikt" vlaggetje. Dat klopt, maar aangezien dit in het Hybride deel gepost wordt ga ik er van uit dat het ook om een Hybride sim gaat. Die zitten momenteel nog op het 'oude' systeem.
En wat ik probeerde te zeggen met mijn bericht is dat een simkaart ook een levensduur heeft en omdat er niet staat hoe oud het simkaartje daadwerkelijk is lijkt me een nieuwe simkaart een goede optie. Levensduur (van plastic en metaal)?
Zolang je geen gekke dingen doet met een simkaart kun je hem jaaaaren gebruiken. Kwam laatst nog een werkende Libertel sim tegen :D.
Wat ik met mijn opmerking wilde aangeven is dat een sim simpelweg wel óf niet werkt. Er wordt helaas vaak gedacht dat een sim, waarmee je verbinding kunt maken met het netwerk, voor eventuele netwerk problemen kan zorgen (lees: dropped calls, datasnelheid en dergelijke).